Pozycjonujemy
strony firm z Bielska-Białej i okolic
Prowadzisz firmę w mieście Bielsko-Biała lub szukasz stąd klientów? Nie szukaj – daj się znaleźć, dzięki pozycjonowaniu!
Jesteśmy agencją marketingu internetowego, współpracujemy z wieloma firmami lokalnie oraz z przedsiębiorcami z drugiego końca Polski. W swojej pracy duży nacisk kładziemy na relacje z klientem, dlatego szczególnie bardzo cieszy nas współpraca z firmami z Bielska-Białej, kiedy to możemy się spotkać i na żywo porozmawiać o ich potrzebach z zakresu reklamy internetowej.
Oferujemy pozycjonowanie w dwóch modelach rozliczeniowych, promowanie profili firmowych w Google Maps, a także Content Marketing.
Najprawdopodobniej trafiłeś na naszą stronę po wpisaniu w wyszukiwarkę Google frazy "pozycjonowanie stron bielsko" lub "pozycjonowanie bielsko biała". Możemy sprawić, że inni trafią na Twoją stronę po wpisaniu niemal dowolnej, wybranej przez Ciebie frazy. Brzmi dobrze? Zapraszamy zatem na spotkanie w naszym biurze w Wilkowicach koło Bielska lub w innej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
Jeśli nie do końca wiesz, czym jest pozycjonowanie zajrzyj tutaj.
Nie wiesz, czy pozycjonowanie jest dla Ciebie?
Sprawdzimy – zarówno Twój serwis www od strony technicznej, jak i potencjał branży w internecie. Doradzimy – może wystarczą niewielkie poprawki, a może inny kanał pozyskiwania klientów, prowadzimy również kampanie Google Ads oraz Facebook Ads.
Masz złe doświadczenia z agencjami seo?
Stawiamy uczciwe warunki współpracy, o czym się przekonasz.
Na czym polega pozycjonowanie w Bielsku-Białej?
Nim przystąpimy do pozycjonowania, analizujemy szczegółowo potencjał fraz związanych z Twoją branżą i Bielskiem, następnie optymalizujemy Twój serwis pod kątem wyszukiwarki Google. Twoja strona musi przejść pozytywnie test PageSpeed Insight, aby móc mówić o skutecznym pozycjonowaniu. Na to wpływa cała masa czynników, dlatego nie odkładaj decyzji o pozycjonowaniu na później, pomyśl o tym jeszcze na etapie budowania strony www.
Zmiany, jakie wprowadzamy, po części są niewidoczne dla użytkownika strony, jednak niekiedy wymagana jest zmiana również treści na stronie. Możesz to zrobić, kierując się naszymi wytycznymi lub zlecamy to współpracującej z nami Copywriterce. Skoro wyszukiwarka Google jest wyszukiwarką informacji, a nie katalogiem firm, muszą się na Twojej stronie znaleźć przydatne informacje. Pomyśl o założeniu bloga firmowego czy też sekcji z aktualnościami, nie tylko z myślą o klientach z Bielska-Białej.
Następnie przechodzimy do działań poza serwisem, które są naszym know-how. Możemy zdradzić, że są one związane m.in. z publikowaniem artykułów sponsorowanych. Jak widać, temat treści wciąż powraca, dlatego pamiętaj, że współpraca z nami to nie tylko podpisanie umowy na pozycjonowanie, warto byś uczestniczył aktywnie podrzucając nam ciekawe informacje z branży, abyś dzielił się z nami swoją wiedzą, którą rozpisze w przystępny sposób.