Pozycjonujemy tylko tam...
gdzie szukają klienci
SEO oznacza search engine optimization czyli optymalizację dla wyszukiwarek. Jest to działanie mające na celu dostosowanie Twojej strony do algorytmów wyszukiwarki tak, by to właśnie Twój serwis internetowy pojawił się jak najwyżej na stronie wynikowej i żeby właśnie do Ciebie trafiali użytkownicy zainteresowani ofertą z Twojej branży. Pozycjonowanie stron to działania w obrębie Twojej witryny oraz działania na zewnątrz polegające na Link Buildingu.
Pozycjonowanie stron www to proces długofalowy i czekając na jego efekty należy uzbroić się w cierpliwość.
Przy pozycjonowaniu poza optymalizacją serwisu jest bardzo ważny dobór słów kluczowych. Wymaga to analizy zachowań użytkowników w internecie. Zbyt ogólna fraza może spowodować dużą ilość wyświetleń strony w wyszukiwarce przy niewielkiej konwersji, dlatego dobrze jest inwestować w widoczność strony pod większą ilością fraz z tzw. długim ogonem (long tail) - kilku wyrazowych, a co za tym idzie – bardziej precyzyjnych. Przy wyborze słów kluczowych nie pozostajesz sam, możesz skorzystać z doświadczenia i wiedzy naszych specjalistów, którzy przygotowywali kampanie dla wielu firm z różnych branż. Starannie dobieramy wyrażenia kluczowe na podstawie statystyk ich wyszukań, tak by wysokie pozycje równały się wysokiemu ROI – zwrotowi z inwestycji. Pamiętaj że niektóre frazy mogą generować duży ruch na stronie bez zwrotu z inwestycji, dlatego tak ważne jest, aby dobór fraz był podparty szczegółową analizą.
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Zależy, kogo spytasz.
Na wycenę składa się kilka czynników, takich jak kondycja Twojej strony czy konkurencyjność wybranych fraz. Przy pozycjonowaniu duży nacisk kładziemy na treści, zarówno na treści, które znajdują się na Twojej stronie, jak i treści, które publikujemy o Twojej firmie na portalach tematycznych, lokalnych, różnych, ale zawsze wartościowych. Koszt pozycjonowania strony o wieloletniej historii, firmy będącej na rynku od lat nieco różni się od pozycjonowania strony nowej, małej firmy, która nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki. Z drugiej strony zupełnie inaczej będzie wyglądała wycena pozycjonowania strony lokalnej krawcowej, niż strony wiodącego producenta profilii aluminiowych. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się ile kosztować może pozycjonowanie Twojej strony – zadzwoń do nas, przygotujemy dla Ciebie indywidualną wyceną po przeanalizowaniu zarówno Twojej witryny, jak i konkurencyjności fraz.
Czy pozycjonowanie w ogóle działa?
Nie dowiesz się, póki nie spróbujesz!
Wiemy, że wiele osób miało złe doświadczenia z pozycjonowaniem z racji ogromnej ilości agencji marketingu internetowego, które w nie rzetelny sposób zajmują się pozycjonowaniem. Dlatego właśnie pokrótce wyjaśnimy, dlaczego tak mocno wierzymy w efekty naszych prac. Bezsprzecznie uważamy, że najlepszym klientem jest klient z polecenia. Sami dość mocno na tym bazujemy, co tylko potwierdza fakt, że nasi klienci są zadowoleni z naszej pracy i polecają nas dalej.
Każdego dnia wiele razy wyszukujemy informacji w internecie. Google wg algorytmów wyświetla wyniki, najczęściej klikalna jest pierwsza trójka w wynikach. Nie oznacza to jednak, że pozycja 6 to zła pozycja. Klient z internetu świadomie poszukuje informacji, porównuje ceny, sprawdza opinie. Dlatego nawet pozycja 13 może przynieść Ci zyski. Wystarczy sprawdzić, jaki ruch z wyników naturalnych jest na Twojej stronie, a na ile fraz jest ona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Bardzo często jest tak, że nasza strona oscyluje wokół pozycji 10, a użytkownicy i tak ją odwiedzają.
Ty też pewnie szukasz informacji w internecie.
Ktoś Ci polecił swojego lekarza, czy mechanika samochodowego, ale nie wiesz dokładnie, gdzie się do niego zgłosić, więc sprawdzasz w internecie lokalizację siedziby czy numer telefonu. Nawet jeśli jesteś liderem w swojej branży, powinieneś zadbać o dobrą pozycję w wynikach wyszukiwarki Google – miejsca, gdzie szukają Cię Twoi potencjalni klienci. Środki zainwestowane w pozycjonowanie zwracają się. Efekty pozycjonowania są mierzalne w przeciwieństwie do wystawienia baneru reklamowego przy ruchliwej drodze. Podstawą marketingu powinno być zatem pozycjonowanie – czyli reklama w miejscu, gdzie ludzie szukają informacji, usług, produktów, opinii, cen, lokalizacji – wszystkiego tego, co składa się na podjęcie decyzji o zakupie, podjęcia z Tobą współpracy.