Kampania Google Ads
Natychmiastowy efekt!
Google Ads (Adwords) pozwala na natychmiastowy efekt, całkowitą dowolność jeśli chodzi o dobór słów kluczowych, a także niezwykle precyzyjne kierowanie reklamy na konkretną grupę odbiorców. Co ważne płatność naliczana jest nie za wyświetlenie reklamy, a za przejście użytkownika na stronę poprzez właśnie tę reklamę.
Linki sponsorowane to rozwiązanie proponowane przez Google wszystkim tym, którym zależy na reklamie bez ograniczeń, szytej na miarę.
Reklama w sieci wyszukiwania
Reklama w wyszukiwarce Google jest podobna do wyników naturalnych, jednak pozwala na wyświetlenie jej natychmiast po uruchomieniu kampanii, wyświetlanie jej wyłącznie określonej grupie odbiorców (np. z danego miasta) oraz o określonej porze dnia. Jest dużo bardziej elastyczna w porównaniu do pozycjonowania, pozwala na szybką zmianę słów kluczowych oraz daje możliwość korzystania z licznych rozszerzeń reklamy, takich jak numer telefonu, linki do podstron, opinie i lokalizacje. Reklama w sieci wyszukiwania jest świetnym uzupełnieniem pozycjonowania, ale może też stanowić samodzielny kanał reklamy. Zalecana szczególnie w przypadku częstej zmiany oferty, dla firm z branż sezonowych, a także firm o wyspecjalizowanym profilu odbiorcy oraz dopiero wchodzących na rynek.
Plusy Google Ads w sieci wyszukiwania:
- natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce,
- idealne rozwiązanie dla nowych stron lub promocji nowej oferty,
- narzędzie do weryfikacji słów kluczowych,
- świetne rozwiązanie dla firm z branż sezonowych lub często zmieniających ofertę,
- elastyczność,
- kierujesz reklamy na wąską grupę odbiorców,
- liczne rozszerzenia – atrakcyjny wygląd reklamy,
- pełna kontrola nad wydatkami,
- reklama w określonych ramach czasowych.
Reklama w sieci partnerskiej
Reklama bannerowa inaczej displayowa lub tekstowa na popularnych serwisach internetowych o tematyce związanej z branżą klienta. Reklama ta pozwala trafić do odbiorców o określonym profilu, często wykorzystywana jako reklama brandingowa. Dzięki takiemu rozwiązaniu budujemy wizerunek firmy w oczach odbiorców. Ponadto sprawdza się w przypadku nietypowych, niszowych branż.
- wiele formatów reklam,
- przyciąga uwagę na wcześniejszym etapie zakupu,
- precyzyjnie kierujesz reklamy,
- nawiązujesz kontakt z klientami,
- zyskujesz lojalność klientów,
- zwiększasz świadomość marki.
Google Shopping
Jest to reklama produktowa dedykowana sklepom internetowym. Polega na wyświetlaniu zdjęcia produktu wraz z ceną i nazwą po wpisaniu przez użytkownika frazy związanej z danym produktem w wyszukiwarce Google. Może być traktowana jako jedyny kanał reklamowy lub uzupełnienie innych kampanii w internecie. Koszt kliknięcia zainteresowanego produktem użytkownika jest niższy niż w przypadku klasycznej reklamy Google Adwords w sieci wyszukiwań. Reklama Google Shopping wyświetlana jest zawsze powyżej wyników naturalnych oraz nad reklamami Google Adwords.
- atrakcyjny sposób prezentowania oferty w wyszukiwarce,
- płacisz za kliknięcie zainteresowanego Twoim produktem użytkownika,
- kliknięcie zainteresowanego Twoim produktem użytkownika kosztuje mniej niż kliknięcie w standardową reklamę Adwords,
- reklama Google Shopping wyświetla się zawsze nad reklamą Google Adwords i nad wynikami naturalnymi.
Remarketing
Co to jest Remarketing?
Remarketing jest rozwiązaniem pozwalającym nakłonić utraconych użytkowników do powrotu na stronę. Jest to reklama wyświetlana w serwisach internetowych przeglądanych przez użytkownika, który był na naszej stronie, ale nie zdecydował się na zakup czy kontakt z firmą.
Remarketing jest świetnym sposobem dotarcia do niezdecydowanych użytkowników.
Plusy Remarketingu
- atrakcyjna reklama graficzna prezentowana wyłącznie zainteresowanym użytkownikom,
- przekonujesz niezdecydowanych użytkowników,
- budujesz świadomość marki,
- przypominasz o swojej firmie i o ofercie,
- idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych,
- precyzyjnie kierujesz reklamy.
Reklamy Mobilne
Reklamy Mobilne pozwalają na dotarcie do użytkowników korzystających z nowoczesnych telefonów komórkowych, które obecnie bardziej przypominają przenośne komputery niż urządzenie do dzwonienie. Reklama ta wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania na komórkach oraz witrynach dostosowanych do urządzeń mobilnych takich jak np. YT. Jest to reklama tekstowa, graficzna, video, reklama aplikacji oraz "tylko połączenia". Trafia do 75% polaków i polek korzystających ze smartphonów, a jest to grono użytkowników, które wciąż się powiększa.
Plusy
- trafiasz do coraz większego grona użytkowników smartphonów,
- atrakcyjna reklama tekstowa,
- graficzna video i inna,
- mnogość rozwiązań,
- nie tylko dla stron responsywnych,
- liczne rozszerzenia,
- natychmiastowy efekt,
- elastyczność
Reklama nad konkurencją
Zmierz się z konkurencją
Umiejętne prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords) pozwala na wyświetlanie reklamy Twojej firmy nad reklamą konkurencji. Świetnie sprawdza się dla tych, którzy wchodzą dopiero na rynek i muszą zmierzyć się z firmami, która są już rozpoznawalne. Nie jest to reklama agresywna, dzięki niej promujesz siebie, gdy ktoś szuka firmy z tej samej branży.
Plusy reklamy nad konkurencją
- natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce na hasła związane z konkurencją,
- budujesz rozpoznawalność marki,
- stajesz się alternatywą,
- zyskujesz na popularności konkurentów.